مهاجرت به استرالیا، مهاجرت، سی دی آر، سی دی آر استرالیا،سی دی آر ،اصلاح و تکمیل سی دی آر، صفر تا صد سی دی آر،مهندسی، مهندسی عمران،مهندسی مواد، مهندسی برق،مهندسی تولید، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معدن،مهندسی مکانیک

اصلاح و تکمیل پکیج سی دی آر  CDR

یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد ما سرویس اصلاح و تکمیل پکیج سی دی آر است. اگر شما یک پکیج سی دی آر را برای خود آماده کرده باشید و علاقه مند باشید که این پکیج توسط یک تیم حرفه ای بازبینی شده و کمبودهای آن برطرف شود، ما خوشحال هستیم که اعلام کنیم که در حال حاضر این سرویس به خصوص را ارائه می دهیم. سرویس اصلاح و تکمیل سی دی آر شامل بازبینی کل پکیج، بررسی بیش از ۱۰۴ مورد فنی که لازم است در یک پکیج سی دی آر گنجانده شود و تست سرقت ادبی است. ما با بهره گیری از تجربیات مهندسان رشته های مختلف یک تجزیه و تحلیل و بازبینی کامل پکیج سی دی آر را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل شود که  پکیج شما قبل از ارسال، تمام عناصر لازم را داشته باشد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که پیش از ارسال یک پکیج سی دی آر می بایست چک شود، تست سرقت ادبی یا  PLAGIARISM CHECK  است. ما با بهره گیری از نرم افزارهای قدرتمند تست سرقت ادبی و ارایه گزارش به شما، مطمئن می شویم که در تهیه پکیج سی دی آر از منابع مشابه یا کپی شده از وب استفاده نشده است.

مزیت عمده این پکیج، قیمت و زمان تحویل پایین تر آن نسبت به پکیجهای شماره یک و دو می باشد به نحوی که در صورت نیاز مشتریان، در کمتر از دوهفته قادر به تحویل پکیج سی دی آر اصلاح و تکمیل شده هستیم.